trešdiena, 2014. gada 5. marts

Day two

Esmu nopietni pievērsīsies rakstīt savu memorandu, lai dalītos ar Tevi, lasītāj, manā pieredzē, dzīvē.
Visu laiku esmu bijis aktīvs cilvēks. Esmu palīdzējis ļoti plašam cilvēku lokam. Kad pašam ir neskaitāmi darbi, es vienmēr labprāt izpalīdzu pat tādā brīdi.
Dzīve katram viena, to pilnveidojot, var nonākt tajā vietā, kur Tu vienmēr vēlējies gūt. Galvenais ir motivācija, apņēmība un darbpilnas rokas. Lai to visu izdarīt, ir nepieciešams plānot savu laiku. Tāpēc šodien pastāstīšu, kā es ar to rīkojos un kāpēc man tik labi padodas.



Ļoti daudziem maniem apkārtējiem cilvēkiem ir problēmas ar laiku, tās trūkumu vai bezmērķīgu izmantošanu. Laiks tika izgudrots, lai dotu skaidrību, sistēmu visā haosā. Tāpēc ir lietderīgi plānot savu laiku, kā arī visus ieplānotos darbus izdarīt pilnvērtīgā kvalitātē.
Es pirms gada nezināju kā sakārtot šīs lietas, bet, katru dienu par to domājot un improvizējot, nonācu pie sev labāko plānošanas veidu. Protams, tas varētu būt viens no klasiskajiem variantiem, taču tas ir efektīvi pielietojams.
Sākas jauna nedēļa. Ko darām? Plānojam savas aktivitātes! Visu darāmo, pat maznozīmīgas lietas, ir jāpieraksta obligāti, jo pierakstīts vienmēr izpildās. Izmantot var sev atvēlētu kladi vai vislabākajā variantā plānotāju. Katram darbam precizē laiku, tās izpildes termiņu. Tad, kad tas ir izdarīts, katru rītu atver šo kladi vai plānotāju un pārskati. Tas dos to efektu, ka Tu atcerēsies savus darāmos darbus, un zemapziņa Tev viņus neatļaus pamest. Galvenais ir iekļauties termiņā, lai nerastos ilgtermiņā sarežģījumi, kas var drastiski ietekmēt visu tālāko plānošanu un darīšanu. Paša labākā sajūta ir tad, kad darbs ir izdarīts un vari izsvītrot ārā no saraksta.
Kāda jēga no plānošanas?
Tev tas dos iemaņas kā vislabāk izpildīt darbus, Tu pārredzēsi savu nākotni, labāk būsi orientēts savā dzīve par notikumiem, disciplinēs un sniegs apņēmības pilnu dzīvi. Ar 20% ieguldījumu, dabūsi 80% atdevi. :) .
Es pats esmu tā saplānojis laiku, ka ceļos pēc 5 no rīta, lai varētu nodarboties ar skriešanu, vingrošanu, plānošanu, literatūras lasīšanu. Ir tik laba sajūta iziet pēc 5 ārā un skriet, neviena cilvēka uz ielas. Tu jūties pārliecināts un spēcīgs par sevi, ka kamēr citi guļ, Tu ieguldu sevī. Dzīvē vienīgais konkurents esi Tu pats! Ja cīnīsies līdz galam, Tu būsi tas, kurš dzers šampānieti. :)
Par dzīves kvalitātes uzlabošanu izklāstīšu nākamajā rakstā.


P.S. Vienmēr būšu izpalīdzīgs, ja nepieciešams kaut kas konkrētāks par laika plānošanu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru